Szurkol is, meg grundol is, azaz groundhopperkedik

Ezért megéri edzőmeccsre menni

2020/07/04. - írta: pörgeszurkol

Nem vagyok az edőmeccsek nagy rajongója, nem is nagyon szoktam kijárni rájuk, a barátságos, tét nélküli meccsek ritkán hoznak lázba. Az ilyen ritka alkalmak minősített esete volt a mai nap, amikor végre négy hónap után láthattam a Kerületkét játszani. Durva ezt leírni és végiggondolni, de tényleg márciusban játszott utoljára a csapat, azóta csak annyi történt, hogy sikerült adminisztratív úton lemaradni feljutásról... A következő NB III-as idény meg egy hónapon belül kezdődik, de nem tudni biztosan, hogy hány csapattal, és nem ismert a csoportok beosztása sem. MLSZ...

esmtk-kerulet4.jpg

A pillanat, amikor négy hónap után végre játszani láttam a Kerületet.

Na de visszatérve a délelőttre, a Kerület első felkészülési meccsére idegenben, Pesterzsébeten került sor, az ESMTK ellen. Nem elég, hogy négy hónap után végre játszik a kedvenc csapatom, mindezt az egyik legszimpatikusabb pesti csapat ellen teszi, tökéletes délelőttnek ígérkezett tehát a mai. Ilyen előzmények után nem csoda, hogy negyed 11-kor már egy Pilsnert iszogattam néhány óbudai és erzsébeti szurkoló társaságában, tovább mélyítve a két klub szurkolói között a jó viszonyt.

esmtk-kerulet5.jpg

Az ilyesmi nem meglepő Erzsébeten, kedvelt célpontja a pálya a groundhopper szcénának. 

11-re már több, mint száz ember verődött össze az ESMTK utánozhatatlan hangulatú sporttelepén, ez egy szombat délelőtti edzőmeccsen, a nyár közepén valóságos tömegnek mondható. A hangulatra sem lehetett panasz, nyilván nem szurkoltuk végig a meccset, de azért párszor mindkét oldal biztatta a sajátjait. A lelátón egyébként igazi ünnep volt, egymással vegyülve az óbudaiak és az erzsébetiek, jó idő, jó hangulat, láthatóan nagyon hiányzott már a foci az embereknek. Az egésznek olyan ünnepi milliője volt, amit csak ez a közeg tud megadni nekem, végre találkoztam olyan arcokkal, akikkel csak meccsen szoktam, nem tudtam volna ennél jobb délelőttöt elképzelni.

esmtk-kerulet2.jpg

Ebben az ömlengésben még az sem zavar meg, amit a pályán láttam. Gól nem született, a színvonal gyenge volt, ráadásul a frissen igazolt Remili Mohamed sem volt keretben, pedig kíváncsi vagyok rá, hogy mit fog alkotni Óbudán. Moha a Vasasnál nagy spíler volt, de azóta sem Pakson, sem Siófokon nem mutatott sokat, kicsit lutri ez nekem. Jeszy a kapuban továbbra is biztos pont, ma is volt két nagy védése, a hozzáállása példás, meg hát nagy forma, ő bármikor odaköszön a szurkolóknak.

Fazakas, Szalai és Rabatin hoztak egy átlagos szintet, nem emelkedett ki egyikük sem, de nem láttam nagy hibát tőlük. Elől sajnos sem Borvető, sem Rajczi nem alakított nagyot, míg az újak közül senki nem lógott ki felfelé, de legalább lefelé sem. Kicsit aggasztó, hogy Kaszai fel sem tűnt a meccs környékén, rajta kívül más nagy hiányzó nem volt, Bori például civilben, de ott ült a kispadon. Hogy ebből mi lesz augusztusra, azt nem tudom, de ugye nem szoktam edzőmeccsekre járni, meg ez nem is az én gondom, szóval nem baj.

esmtk-kerulet3.jpg

Óriási kollektíva!

Ami biztos, hogy nagyon kellett nekem ez a meccs, igazából csak a tét hiányzott, szinte olyan volt minden, mintha NB III-as meccsen lettem volna. Bár szeretek idejárni, de szeretem az erzsébeti szurkolókat is, jó lenne, ha nem kerülne össze a két csapat. Valahol persze elképesztő, hogy még mindig a csoportbeosztást találgatjuk, de hát ettől (is) szép a magyar alsóbb ligák világa, meg eleve a magyar szurkoló élete ilyen, mindig kell valamit számolgatni, találgatni.

Ilyen edzőmeccsre máskor is szívesen megyek, de kezdődjön már inkább végre a szezon!

(A harmadik és a negyedik képért köszönet Puskás Gábornak!)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://porgegrundol.blog.hu/api/trackback/id/tr3015982300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása