Szurkol is, meg grundol is, azaz groundhopperkedik

Csapatbuszok - újabb felvonás

2024/01/20. - írta: pörgeszurkol

2023-ban is fotóztam annyi csapatbuszt, hogy összejöjjön belőle egy poszt a januári uborkaszezonra. Tessék!

Lassan már sorozatnak is nevezhetem a csapatbuszos posztokat, hiszen 2022 és 2023 után idén sem marad ki az anyag a téli uborkaszezonban - igaz, most nem ezzel indult az év, hanem egy kis jégkoronggal. Persze nagyszabású gyűjteményre ne számítsatok, ahogy tavaly, most is csak egy év termését hozom, mindenféle koncepció nélkül - amikor volt rá lehetőségem, akkor fotóztam csapatbuszt, ezeket pedig időrendi sorrendben mutatom meg nektek, a legújabbtól a legrégebbi felé haladva. Őszintén meglep, hogy az előző két hasonló poszt milyen jól ment, amíg van érdeklődés a téma iránt, addig én szívesen kiszolgálom azt.

Ami talán izgalmasabb az idei posztban, hogy a foci mellett ezúttal kosárlabda-, jégkorong- és futsalcsapat (!) busza is elém került az évben, igaz, a fotók harmada furgont ábrázol - de ez gondolom keveseket zavar, engem kicsit igen, de a buszautizmus egy másik kérdés. Így visszanézegetve a képeket azt sajnálom kicsit, hogy a magyar válogatott busza nem lett meg Montenegróban, pedig láttam is a buszt befelé menet, de örültem, hogy egyáltalán beengednek a meccsre a fake adataimmal, nemhogy én még azon agyaljak, hogyan fotózhatnék buszt. Így aztán a legnagyobb fogásnak a cseh hokiválogatott buszát mondanám, bár a Warta Poznan busza a montenegrói tengerparton is valami.

20231126_125017.jpg

Az Euroliga-győztes soproni kosárcsapat 500-as Setrája a stadion vendégszektora mellett. Ennek örültem, nem egy unalmas fényezés. 

20230809_192428.jpg

20230809_192504.jpg

Ismét egy 500-as Setra, ami Gyirmótról érkezett a BVSC-pálya mellé. Azért nem semmi, hogy a második csapatot egy ilyennel furikázzák, pár éve meg egy ősi 200-as Setrával járt az akkor NB I-es csapat.

20230618_132621.jpg

Impozáns busz, de a lengyel első osztályban nem is járkálhatnak valami szarral a poznaniak. Meg hát Sutomoréba sem mész el nyaralni akármivel!

20230617_131206.jpg

Jó, hát ezt nem tudom hova tenni, semmit nem találtam a kiváló nevű klubról. A podgoricai "pályaudvar" mellett botlottam bele, le kellett fotózni!

20230512_115422.jpg

Futsalos buszt még nem fotóztam, ez viszont szinte házhoz jött. Valamiért be kellett ugranom a legközelebbi boltba, ez állt mellette.

20230507_151404.jpg

Már megint egy furgon. Ez a Pénzügyőrhöz érkezett vendégjátékra, én viszont sajnos nem a meccsre mentem, hanem csak családi ebédre a Pénzügyőr-klubba. Na, ilyet idén már nem fogok, mert az állam eladta az éttermet - a sporttelepet szerencsére nem. Amúgy 0-0 lett a meccs.

20230430_182819.jpg

A jó kis Kalap utca, márciusba végre visszatérünk ide. Úgy tűnik, kaposvári busz nélkül nincs csapatbuszos poszt, de most az Ikarus helyett ez jutott. Scania Higher

20230409_192225.jpg

Az utolsó furgon, egy random német megyei csapat busza Plzeň-ben a húsvéti hosszúhétvégén. Vajon miért jöhettek a srácok?

152_5385.JPG

Még mindig Plzeň, csak egy kicsit nagyobb busz. A cseh hokiválogatott busza, ez azért elég nagy fogás!

20230213_172326.jpg

Ez egy kicsit kakukktojás: nyilván már nem állt a Lietus szolgálatában ez a busz a magyar rendszámával, hanem valami munkásszállító lehet (a Zách utcában, a Ne tovább! mellett állt), de litván kosárcsapat buszát mikor fotózná az ember? A dizájn még litván, szóval elfér ide. 

p1040297.JPG

Értelemszerűen nem a kedvenc fotóm az évből, de ha már éppen arra jött, amikor fotóztam, hát kattintottam egyet.

20230120_174153.jpg

Végül egy kiváló minőségű fotó majdnem napra pontosan egy évvel ezelőttről Pardubicéből, ahol a Hradec Králove - a szomszédvár - volt az ellenfél. Nagy élmény volt a telt házas meccs!

Ennyi csapatbuszt fotóztam 2023-ban, gondolom nem lepek vele senkit, hogy 2024-ben egyelőre egyet sem. Viszont ha összejön majd elegendő kép, akkor körülbelül egy év múlva ismét lesz belőle egy poszt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://porgegrundol.blog.hu/api/trackback/id/tr2418291609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása