A januári uborkaszezon elmaradhatatlan kelléke a csapatbuszos poszt - tavaly is összegyűlt elég fotó ahhoz, hogy ne szakadjon meg ez a szép hagyomány!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem rendszerint januárban kezd el hiányozni a meccsrejárás. Decemberben előbb ki kell pihenni az évet, aztán jönnek az ünnepek és a darts vb, ezt az időszakot szeretem. Majd elkezdődik a január, az év leghosszabb hónapja, amikor még mindig kilátástalanul hideg és sötét van, és nincs is mit várni - se karácsony, se foci nem lesz még a hónapban. Bezzeg majd februárban, de hol van az még?
Nincs mit tenni, csapatbuszokat kell nézegetni! Szerencsére 2024-ben is összejött egy posztra való kép. Az én ízlésemnek túl sok a kisbusz, és kevés a rendes autóbusz a tavalyi eresztésben, de ez van, gondolom nem sokakat zavar. Szokás szerint csak klubcímerrel ellátott járművek kerültek be az összesítésbe, egy-egy alkalomra bérelt sima buszok nem. Jó, ebben lesz egy félig-meddig kivétel, de annak jó oka van, majd meglátjátok!
Ahogy tavaly, úgy idén is a legfrissebb képtől haladunk vissza a legrégebbi felé. A nyitókép egész friss egyébként, karácsony és szilveszter között készült Angyalföldön, teljesen véletlenül botlottam bele ebbe a kiváló furgonba a szilveszteri virsli beszerzésére indulva.
Nincs ehhez mit hozzáfűzni.
A következő fotóig szeptemberig kell visszamenni, amikor a Magyar Kupában a Kisvárda érkezett Óbudára. Máig fájó emlék a meccs, simán megérdemelte volna a továbbjutást a csapat. Mondjuk sikerült is utána bezuhanni.
Szintén szeptember, alig pár nappal korábban. Frankfurtban járunk, én a reptérre mentem ki éppen az automechanika kiállítás meglátogatása után, volt időm útba ejteni az Eintracht stadionját. Sokat nem láttam belőle, de legalább a frankfurti hokicsapat busza ott parkolt.
Még mindig szeptember, a Felcsút II érkezett ezzel a busszal a Kalap utcába.
Augusztus végén járunk, az ETO II az első csapat buszával jött meccsre Óbudára.
Ez gondolom csak az egyik busza az FC Dabasnak, a motorháztetőn látható feliratok alapján lurkókat visznek vele. Rákosrendezőn készült a kép egy kora augusztusi estén.
Augusztus eleje, megint Magyar Kupa, a Bicske a szokásos midibuszával jött. Ez legalább egy sikeres meccs volt, nem úgy a bajnokságban való találkozás.
Na, és akkor az emlegetett kivétel: nemcsak azért kivétel ez, mert értelemszerűen nem klubcímer van rajta, hanem ezt a buszt tényleg csak az Európa-bajnokság alatt használta a skót válogatott. A kép a skótok utolsó fellépésének napján készült, a csodálatos magyar–skót napjának délelőttjén a stuttgarti pályaudvar mellett.
Az Eb előtti utolsó meccsem után készült a kép - a Csepel Tatán vívta ki az NB III-as szereplés jogát, én meg biciklivel mentem otthonról Tatáig, jó kis nap volt!
Méltatlanul rég voltam Gázgyár-meccsen, ez is egy április kép. Mondjuk ősz óta eléggé kilúgozódott a csapat az UDSE szerepvállalásával, ám a Gázgyár név és a Sujtás utcai pálya megmaradt, ezért illenék megnéznem a saját szememmel, milyen most ott a közeg több helyi legenda távozása után.
Ez is egy remek biciklis túra volt Diósjenőre, ahol az akkor még a feljutást is tervező vendégek ezzel a Volkswagen LT-vel utaztak a megye másik végébe. A Karancslapujtő végül nem vállalta az osztályozót.
Ez a busz egyszer már volt a posztban, de hátulról látványosabb. Ez az első 2024-es meccsemen készült, a BVSC–ETO idején. Azóta a győriek már visszatértek a helyükre az NB I-be.
Konkrét terveim nincsenek a csapatbuszok fotózásával, de azt megígérhetem, hogy ha lesz lehetőségem további klubok buszairól képet készítenem, akkor nem fogok habozni. Hogy aztán ez elég lesz-e egy újabb poszthoz körülbelül egy év múlva, az majd akkor kiderül!
Addig is egyre jobban várom már a szezonkezdést, terveim szerint egyébként Budapest-kupával fogom kezdeni az évet, ideális esetben egyúttal egy új pályát is kipipálva.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.